دی جی اس بی تو

موسیقی دنیای من است ساز من زبانم ملودی کلام من است و ریتم تپش قلبم

دی جی اس بی تو

موسیقی دنیای من است ساز من زبانم ملودی کلام من است و ریتم تپش قلبم

دانلود آهنگ صفورا دریپ دراپ

دانلود آهنگ صفورا دریپ دراپ نماینده آذربایجان در یورو ویژن


آهنگ دریپ دراپ صفورا در یورو ویژن که خیلی سر و صدا کرده برای همین این آهنگ رو به صورت کامل برای دانلود گذاشتم امیدوارم لذت ببرید در ضمن متن این آهنگ هم در ام پی تری گنجانده شده است.


   برای دانلود کلید کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشید سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

صفورا باید اول می شد خیلی دوستش دارم.

من هم نظر شما را دارم اما این مسابقات با رای مردم انجام می شه و ۱۰۰٪ نظرات مردم اروپا غربی و اروپا شرقی مثل هم نیست رده ۵ یورو ویژن هم خیلی خوبه و یکی از بهترین آهنگ های امسال به نظر من صفورا بود صفورا علیزاده که یکی از دوستای بسیار خوبه منه و من افتخار می کنم بهش با سن کمش جایگاه خوبی داره توی یورویژن














[URL=http://www.fresno.skepter.com/]free advertising Fresno[/URL]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد