دی جی اس بی تو

موسیقی دنیای من است ساز من زبانم ملودی کلام من است و ریتم تپش قلبم

دی جی اس بی تو

موسیقی دنیای من است ساز من زبانم ملودی کلام من است و ریتم تپش قلبم

فینالیست های یورو ویژن از گروه اول

دقایقی پیش رقابت گروه اول به پایان رسید و کشور های زیر از گروه اول به فینال راه یافتند:



۱) آلبانی خواننده: جولیانا پاشا  آهنگ:It's All About You

۲)بلاروس خواننده: گروه ۳+۲  آهنگ: Butterflies

۳)بلژیک خواننده: تام دیک  آهنگ: Me And My Guitar

۴) بوسنی هرزگوین خواننده:وکاسین باراجیس  آهنگ: Thunder And Lightning

۵)یونان خواننده: گورگوس آلکایوس  آهنگ: OPA

۶)ایسلند خواننده: هرا بجرک  آهنگ:Je Ne Sais Quoi

۷)مولداوی خواننده: Sunstroke Project & Olia Tira  آهنگ: Run Away

۸)پرتغال خواننده: فیلیپا آزودو  آهنگ:Há Dias Assim

۹)روسیه خواننده: پیترناتیچ و دوستان  آهنگ: Lost And Forgotten

۱۰) صربستان خواننده: میلان استانکویج  آهنگ: Ovo Je Balkan


این کشور های به اضافه خوانندگان گروه دوم که ۲۷ می به رقابت می پردازند راهی فینال این فستیوال موزیک می شوند لازم به ذکر است که کشورهای اسپانیا انگلستان آلمان فرانسه و نروژ قهرمان سال پیش مستقیم به دوره ی فینال مسابقات راه یافته اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد