دی جی اس بی تو

موسیقی دنیای من است ساز من زبانم ملودی کلام من است و ریتم تپش قلبم

دی جی اس بی تو

موسیقی دنیای من است ساز من زبانم ملودی کلام من است و ریتم تپش قلبم

یورو ویژن ۲۰۱۱ در آلمان

یورو ویژن ۲۰۱۱ در آلمان برگزار می شود

سرانجام تکلیف یورو ویژن ۲۰۱۰ هم روشن شد و همان طور که پیشبینی کرده بودم یکی از همان ۴ خواننده برنده ی یورو ویژن نروژ شد اون کسی نیست جزء لونا با آهنگ ست لایت ...




و اما در مورد لونا بگم که ۱۹ سال داره خیلی جون هستش و زمانی که در یورو ویژن شرکت می کرد امتحانات دبیرستانش رو رها کرد تا بتونه در نروژ و اسلو باشه اون آهنگی ریتمیکی و اجرا کرد البته اجرای روی استیجش خیلی ساده بود شاید هم این سادگیش باعث شد رای بیاره زمانی که قهرمان یور ویژن شد خودش هم فکر نمی کرد که این اتفاق بزرگ در زندگیش رخ داده از همه جالب تر این بود که الکساندر قهرمان سال ۲۰۰۹ این مسابقات دو بار لونا رو بوسید اون هم به طور شیطنت آمیز خیلی جالب

 

برای دیدن ویدیو لونا در یوتوب اینجا کلیک کنید


برای دیدن اجرای زنده لونا در یورو ویژن اینجا کلیک کنید


برای دانلود آهنگ از سایت اینجا کلیک کنید


نظرات 1 + ارسال نظر
فرشید سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ

من آهنگ لونا رو در تلوزیون دیدم. آهنگ او حتی در حد یوروویژن هم نبود تا اینکه اول شود. کاش بجای او صفورا اول می شد.

رده پنجم هم خوبه و با سن کم صفورا به نظر من بله جایگاش اول بود اما چه کنیم دیگه ...

















[URL=http://www.areanda.com/]раскрутка сайта[/URL]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد