دی جی اس بی تو

موسیقی دنیای من است ساز من زبانم ملودی کلام من است و ریتم تپش قلبم

دی جی اس بی تو

موسیقی دنیای من است ساز من زبانم ملودی کلام من است و ریتم تپش قلبم

کانال های یورو ویژنی


امروز لیست کانال هایی که یورو ویژن ۲۰۱۰ را مستقیم پخش می کنند را براتون گذاشتم:


تلویزون دولتی آذربایجان İctimai که روی هات برد هستش.

تلویزون بی بی سی (انگلیسی) این هم روی هات بر می تونید ببینید. (ممکنه کارتی باشه)

تلویزیون TRT  ترکیه که می تونید از ماهواره ترک ست تماشا کنید.

تلویزیون RTR روسیه روی هات برد و سایروس هستش.

تلویزیون ARM ارمنستان که از هات برد پخش می شه.


این تلویزیون ها رو خودم چک کردم و یورو ویژن را به صورت زنده پخش می کنند.

راستی اگر اینترنت پر سرعت داشته باشید می تونید از طریق اینترنت هم تماشا کنید کافی تو گوگل تایپ کنید یورو ویژن 2010 لایو (eurovision 2010 live).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد