دی جی اس بی تو

موسیقی دنیای من است ساز من زبانم ملودی کلام من است و ریتم تپش قلبم

دی جی اس بی تو

موسیقی دنیای من است ساز من زبانم ملودی کلام من است و ریتم تپش قلبم

فینالیست های یورو ویژن از گروه دوم

فینالیست های گروه دوم این مسابقات نیز مشخص شد:



1) ترکیه گروه مانگا با آهنگ We Could Be the Same

2) ارمنستان خواننده: یوا ریواس آهنگ: Apricot Stone

3) آذربایجان خواننده: صفورا آهنگ: Drip Drop

4) گرجستان خواننده: صوفو نیزاردز آهنگ: Shine

5) رومانی خواننده: پااولا سلینگ و اووی آهنگ: Playing with Fire

6) دانمارک خواننده: Chanée and N'evergreen آهنگ: In a Moment Like This

7) اسرائیل خواننده: هارل اسکات آهنگ: Milim

8) قبرس خواننده: جون لیلگرین و اسلندرز آهنگ: Life Looks Better in Spring

9) ایرلند خواننده: نیامه کاونق آهنگ: It's for You

10) اوکراین خواننده: آلیوشا آهنگ: Sweet People


و اما شنبه شب فینال این فستیوال بزرگ انجام می شود من که بی صبرانه منتظر هستم تا ببینم کی برنده می شه در فینال فقط رای مخاطبان در نظر گرفته می شه شما از هر جا اروپا می تونید به همه کشور ها رای بدید به غیر از کشوری که در آن سکونت دارید هر کس می تواند 10 رای ارسال کند که رای های ارسالی جمع و به طور کلی خوانده می شود خیلی جذابه ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد