دی جی اس بی تو

موسیقی دنیای من است ساز من زبانم ملودی کلام من است و ریتم تپش قلبم

دی جی اس بی تو

موسیقی دنیای من است ساز من زبانم ملودی کلام من است و ریتم تپش قلبم

رده بندی و امتیازات یورو ویژن

رده بندی و امتیازات یورو ویژن ۲۰۱۰


۱) آلمان با آهنگ ست لایت خواننده لونا ۲۴۶ امتیاز (مقام قبلی ۲۰)

دانلود آهنگ   اجرای در یورو ویژن   ویدیو کلیپ

----------------------------

۲) ترکیه گروه مانگا با آهنگ  We Could Be the Same  امتیاز ۱۷۰ (مقام قبلی ۴)

دانلود آهنگ   اجرای در یورو ویژن   ویدیو کلیپ

---------------------------

۳) رومانی خواننده: پااولا سلینگ و اووی آهنگ:  Playing with Fire امتیاز ۱۶۲  (مقام قبلی ۱۹)

دانلود آهنگ   اجرای در یورو ویژن   ویدیو کلیپ

--------------------------

۴)  دانمارک خواننده: Chanée and N'evergreen آهنگ: In a Moment Like This امتیاز ۱۴۹ (مقام قبلی ۱۳)

دانلود آهنگ   اجرای در یورو ویژن   ویدیو کلیپ

---------------------------

۵) آذربایجان خواننده: صفورا آهنگ: Drip Drop   امتیاز ۱۴۵(مقام قبلی ۳)

دانلود آهنگ   اجرای در یورو ویژن   ویدیو کلیپ

---------------------------

۶)  بلژیک خواننده: تام دیک  آهنگ: Me And My Guitar امتیاز  ۱۴۳(مقام قبلی به فینال نرسید)

دانلود آهنگ   اجرای در یورو ویژن   ویدیو کلیپ

----------------------------

۷) ارمنستان خواننده: یوا ریواس آهنگ: Apricot Stone امتیاز ۱۴۱ (مقام قبلی ۱۰)

دانلود آهنگ   اجرای در یورو ویژن   ویدیو کلیپ

------------------------------
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد